Care of Carl är nordens ledande onlinebutik för män inom kläder, skor och livsstil. De erbjuder en klassisk och tidlös stil från över 220 etablerade varumärken inom premium & lyxsegmentet, genom en premiumupplevelse med fokus på personlig service.
Förutom att expandera internationellt till flera nya marknader har de även stärkt sin position inom pre-owned, inom kategorier såsom klockor och väskor från varumärken som Rolex, Omega och Louis Vuitton.
BrightCom hjälpte Care of Carl att gå från en äldre version av Dynamics NAV till den senaste SaaS-versionen av Business Central. Uppgraderingen följde vår kostnadseffektiva process och all historisk data kunde behållas. Kundanpassade lösningar byttes ut mot BrightComs färdiga kopplingar till e-handeln via Askås, WMS från Bitlog, inköpsoptimering från Madden Analytics och andra funktioner som behövs för att driva smidiga, skalbara processer på en internationell marknad.
BrightComs integrationer och appar är certifierade av Microsoft och tillgängliga på AppSource. Det innebär att de har genomgått Microsofts kvalitetssäkringsprocess och, ännu viktigare, att de är fullt kompatibla med alla framtida uppdateringar från Microsoft och tjänsten som integreras. Uppgraderingen av integrationer och appar ingår också i den månatliga avgiften.
Kontakta oss för att uppgradera till Business Central


