Danska modemärket LES DEUX växlar upp med BrightCom och Business Central 

LES DEUX

Datum

LES DEUX, det välkända danska klädesvarumärket med internationell räckvidd, implementerar nu Business Central i samarbete med BrightCom. Med ett starkt internationellt fokus och en betydande tillväxt bakom sig, tar LES DEUX nästa steg genom att rusta upp med ett modernt och framtidssäkrat affärssystem. Med cirka 100 anställda står de redo att möta framtidens utmaningar och möjligheter. 

Du hittar LES DUEX kläder och skor på deras e-handel, i deras butiker men framför allt hos andra moderiktiga handlare (MQ, Åhléns, Care Of Carl, Bloomingdale´s, Illum och Magasin för att nämna några).  

 

Through meticulous reviews and detailed discussions, BrightCom stood out for their innovative solutions and alignment with our strategic goals. We are confident in their capabilities to deliver a system that will not only meet our current needs but also support our future growth.

”Endless Aisle” med ett helhetsperspektiv på kundens affärsstruktur

BrightCom tar en helhetsinriktning på kundens affärsstruktur och är ansvariga för att integrera olika system inom dess ekosystem. Förutom att hantera Business Central tar vi även hand om integrationer med en bred uppsättning av system, såsom e-handelsplattformar för både B2C och B2B, kassasystem, tredjepartslogistik (WMS), betalningslösningar, returhantering, moms (OSS), digitala fakturaflöden, PLM, inköpssystem och mycket mer.  

En riktig omnikanalupplevelse, där företagets affärsprocesser såsom returer, korrekta lagervärden och redovisning är automatiserade, och där konsumenten möts av en sömlös upplevelse oavsett försäljningskanal, är helt beroende av avancerade integrationer och ett holistiskt åtagande.  

Begrepp som ”Endless aisle”, BOPIS (Buy Online, Pickup In Store) och BORIS (Buy Online, Return In Store) förenas nu för att skapa en enastående upplevelse för både handlaren och konsumenten, som är skalbar i alla led. 

Kompatibelt med alla framtida uppdateringar från Microsoft

Microsoft förbättrar affärssystemet Business Central genom månatliga inkrementella uppdateringar och större förändrings- och funktionslyft, kända som ”waves”, som genomförs två gånger om året. BrightComs integrationer och appar är certifierade av Microsoft och tillgängliga på AppSource. Det innebär att de har genomgått Microsofts kvalitetssäkringsprocess och, ännu viktigare, att de är fullt kompatibla med alla framtida uppdateringar från Microsoft. Uppgraderingen av integrationer och appar ingår också i den månatliga avgiften. 

Founded by two friends from different backgrounds, the Danish brand’s signature style combines preppy with street and nostalgic with modern, and this season is no different. Workwear-inspired style appear prominently in The Journey and is juxtaposed with intricate and detailed patterns from yesteryear. 

 

Proper Magazine

Fler artiklar